2023 - Elokuun elämää

Hyvät Seniorit,

Kesä on nyt sitten vaihtunut syksyyn ja totutteleminen lyheneviin päiviin on toden teolla alkanut. Juhannuksen jälkeen emme ole kovinkaan montaa kerta altistuneet liialle auringonvalolle, joten ihon palamisesta ei kovinkaan paljoa ole pelkoa ollut. Sen sijaan mielessä on käynyt, josko toistuvat rankkasateet alkavat aiheuttaa vesipöhöä?

Yksi elokuun valopilkuista oli Myyr York Timesin elokuun 20.8. ilmestynyt numero. Saimme siinä mukavasti palstatilaa kokonaisen sivullinen asiaa meistä. Kiitoksen tästä ansaitsee Mäkeläisen Ritva, jonka vetämä Elokuvakerho jutulle perusaiheen antoi. Toivottavasti ole lukeneet jutun. Ei paljon parempaa ilmaista mainosta voi kuvitella saavansa.

Kuten jo viime kerralla mainitsin niin kyllä meillä elokuussa jonkin verran toimintaa oli, eli Pulinakerho kokoontui tiistaisin Café Nuvossa ja Elokuvakerho Kino Myyrissä joka toinen torstai.
Vaikka hallitus ei elokuussakaan kokoontunut niin siitä huolimatta saimme aikaan mielenkiintoisen paketin tapahtumia alkaneelle syksylle. Ohjelman lähetinkin teille jonkin aikaa sitten, sen jälkeen siihen on saatu täydennettyä Joululounaan ajankohta ja se on 13.12.2023. Kerron asiasta sitten tarkemmin lähempänä.

Toimintammehan alkaa nyt sitten toden teolla käynnistyä. Ensi viikolla meillä on jo ensimmäinen Jäsentapaaminen Virtakirkolla Keskiviikkona 6.9. tuttuun tapaan klo 13.30, pannu on kuumana jo 13.15. Aloitamme musiikin merkeissä, Klaus Pennanen tulee silloin musisoimaan ja laulattamaan meitä. Kaikki joukolla mukaan, ota myös ystävä mukaan tutustumaan meihin se ei maksa mitään, paitsi nyt mitä kahvi ja pulla kustantavat.

Lounaskerhokin alkaa kokoontua kesätauon jälkeen, ensimmäinen tapaaminen On 22.9.2023 klo 12.30 Ravintola Wanda´s Lounge and Kitchenissä Liesikujalla. Laitan siitä vielä erillisen kutsun lähempänä tilaisuutta.

Yksi tärkeä tapahtuma nyt syksyllä, meidän oman ohjelmamme lisäksi, on Vanhustenviikon pääjuhla Martinuksessa 6.10.2023. Laitan tämän postin liitteeksi tilaisuudesta kertovan Arja Keräsen, Kulttuuri ja Kirjastopalvelut, laatiman tiedotteen. Tilaisuus on ilmainen mutta siihen tulee ilmoittautua, jotta tarjoilut saadaan mitoitettua oikein. Laittakakaapa ajankohta kalentereihinne jo nyt ja toivottavasti näen teitä runsaslukuisina paikalla.

Tästä tulikin elokuun jälkeistä elämää koskeva kuukausikatsaus mutta haitanneeko tuo mittään. Todistaa vain, jotta elokuun jälkeenkin on elämää.

Tervetuloa taas mukaan iloisten ikäihmisten seuraan,
Syysterveisin

Risto