18.02 Allun Grilli

Lounaskerhossa ravintoa saivat niin mieli kuin ruumiskin!

Länsi- Vantaan seniorit aloittivat uutena toimintana  Lounaskerhon, jonka ensimmäinen lounastapaaminen oli 18.2.2022 Myyrmäessä perinteikkäässä Allun Grillissä. Mukana oli 19 kerholaista. Allun Grillin perustaja Airi Kotilainen kertoi meille vuonna 1972 perustetun ravintolansa historiasta ja siitä, miten Formula1 maailmanmestari Mika Häkkinen liittyy ravintolan vaiheisiin. Ravintola onkin maailmallakin kuuluisa yhteistyöstään Mika Häkkisen kanssa ja niinpä F1-maailmanmestarin ura näkyy monipuolisesti ravintolan sisustuksessa.

Saimme nauttia maittavasta ruuasta sekä toistemme puheliaasta ja iloisesta seurasta. Tavoitteenamme on myös kehittävässä hengessä tuoda esille senioreiden tuntemuksia kulloinkin kohteena olevan lounasravintolan toiminnasta. Pisteytimme ruuan, palvelun ja yleisen viihtyisyyden asteikolla 1-5. Arvosanaksi  Allun Grilli sai 4.5, mistä kuullessaan henkilökunta ilahtui suuresti.

Kylläisinä ja mukavin mielin jäimme odottamaan seuraavaa Lounaskerhon tapaamista, joka on 30.3

Myyrmäessä ravintola Wandaksessa. Tästä tulee lisätietoa myöhemmin. Tervetuloa mukaan!

Lounaskerhon vetäjinä toimivat Tarja Leinonen leinonentarja1@gmail.com  ja ritva.pesonen@luukku.com